Tuesday 23 August 2016

Familyyyyyyyyy !!!!!!



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera


heyooo , tudei gua kenalkan kat korang femeli gua yang tak berapa nak besar nihaaa . ni gambar masa graduation certificate . maaflah deknon , hakak ni takde lah cerdik mana , tua tua camni baru nak amek diploma , org lain dah kawen beranak pinak dah pon . hahahah . pasal gambar ni pon ade jugak kisah sedihnyaa , yang mana kalau korang perasan abg gua yang sulung tu kan pakai baju batik , dan baju tu milik arwah abah gua , sebak bhai masa gua tgk dea sarung baju tu . rasa mcm abah gua pulak . masa nak snap picture family tu lagi lah , brader tu bagi dua kerusi for parents duduk , gua dgn nada sayup je ckp kat brader tu supaya letak satu kerusi je , sebak mat sebak . bila lu grade tapi salah sorang dari parents lu takde , 😭😭

mak and abg abg gua selalu support gua , bila gua jatuh , bila gua merangkak , derang still ada dgn gua even kekadang tu nasihat derang menyakitkan hati gua , tapi tuhlah family , even tak besar mana , cukup buat gua bahagia apa adanya , walaupun kekadang annoying , their still my family .

okay meh kenalkan orang baruu .. sebelah abg sulung gua tu adelah bini abg gua yang second , yg first jodoh tak panjang but their have 3 kids , paling sulung lelaki , second and third perempuan , takde rezeki lagi nak pegi jumpa derang , insyaAllah one day .. kakak ipar gua yg ni have a crazier mind sikit , gila gila kalah gua , tapi okay laa masuk air gak cam family gua , alhamdulilah derang dikurniakan sorang anak yg cerdik namatey yg tgh acah acah tido tuu . itulah buah hati gua mat , takde dea rindu bhai . hahahaha , kuat cari pasal dgn gua tuu . hahahahaa . dan insyaAllah lepas ni bakal menimang baby lagi , mohon perempuan laaa , gua tak sanggup kalau boy lagi , 😫

then sebelah abg no 2 gua tu wife dea yg baru dinikahi bulan sepuluh tahun lepas , masih mood honeymoon , rezeki belum ada , bertabah laaa yee , usaha tangga kejayaan , hahahahahha . so the last one tu laa yang masih mencari bakal imam , muahahahahahaahahaha , gua lambat lagi kot . kot . hahaahahha .

dah ramai cakap mcm muka gua , mohon perangai jgn ikut gua sudah 😝


itulahh sedikit sebanyqak pasal family kecil gua , dan gua harap agar org yg nak jadikan gua bini tu pikir banyak kali , yelahh nak masuk dlm family masuk air ni memacam sikit peelnya , mohon sado yee future , hahahahaahaha . okaylahh . enough laa ni kot . so korang , assalamualaikum yee , tak jawab dose , kalau jawab kira sayang laa tu . hahahahaha



XOXO
Z

terima kasih sebab membaca ^_^

No comments:

Post a Comment